läskigt?

Skrivet 2010-01-10 Klockan 19:45:16

Jag eller elin har paranormal activitys? inatt ramlade en hjälm ner som låg på en hylla i hallen och vi hade precis varit och kollat på den filmen. Snacka om läskigt, jag vaknade bara till lite halft för jag var så jädra trött men elin vaknade helt och somnade inte på två timmar för att hon var så rädd. Jag dör ifall det händer något inatt igen, har jag en demon efter mig?

Nu är jag hemma i roma igen, åkte hem efter endra matchen. Elin följde med, vi har käkat och så. Sedan gick vi till affären och köpte tutti frutti rings och sitting bull glass :) Nu väntar vi på att en annan del av köping ska börja, sedan blir det Johan Falk tror jag.
Puss och Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!