Kryckmongo

Skrivet 2010-01-30 Klockan 14:32:00

Grattis säger vi till mig som för första gången i hela mitt liv har skadat mig och nu bär det fram på kryckor.
ja, jag låg där på södervärns golvet och bara gapade och grät, fy fan vad ont det gjorde. Men inget hade tydligen gått av, det är jag riktigt glad över faktiskt!
Semifinal en minut kvar, matchen slutade 2-1 till gotland södra.
Tjejen som skadade mig hade verkligen stake, sket i det helt och gick inte ens till mig och frågade hur det var efter. Tycker jag faktiskt var dålig stil, hur gammal är hon egentligen. springer och gömmer sig?

Våran grupp var jämn, alla matcher blev lika, men orättvist slut. Hur kan man lotta sådant? även fast vi vann så tycker jag att det var dåligt. Snacka om att jag hade blivit sur över ifall vi hade förlorat, men då hade jag ioförsig aldrig skdat mig. vad brukar man säga, tur förtjänar man?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!