jajemän

Skrivet 2010-01-12 Klockan 21:23:22

idag är den en månad sen jag fick världens hemskaste telefonsamtal, en månad sen jag drabbades av panik och visste inte ifall jag skulle gråta eller kunde gråta? en månad sen du opererades. Det kommer att ta tid, men vi ska vara vid din sida! i miss you ♥

kom precis ur duschen, jobbig träning idag. Blev först lite passningar och andra övningar, sedan match och styrka. Mamma och pappa hämtade mig på a7, jag åkte med Hanna ifrån slite. Påvägen hem sprang jag införbi maxi och köpte pasta-sallad. MUMS! Nu ska jag plugga lite fysik fram till PH.
Puss väl.



Kommentarer
Postat av: Ihngela

Skrivet 2010-01-12 Klockan 22:58:54
Ja, lilla Danneman <3 ! Väntar bara på att kunna få komma ner o hälsa på honom:).

Postat av: Jessica

Skrivet 2010-01-14 Klockan 12:07:00
Ååh, finaste Danne!! Hoppas han får komma hem snart!

Krama på honom från mej i massor <3



Kram Kusin Jessica

Postat av: Linnea

Skrivet 2010-01-14 Klockan 15:43:26
Ja, jag ska häla och krama honom ifrån er! Puss

URL: http://lanajja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!