hmm?

Skrivet 2010-01-01 Klockan 23:07:09

Varför är jag inte trött för? jag borde ju faktiskt vara det. Istället sitter jag här och degar vid datan och teven, jag vet inte hur många gånger jag har stängt av och satt på den här datan nu ikv, det är fan sjukt.
Nu ska jag kolla på någon gammal konstig film på teve som heter lilja, forever. undra vad det kan vara för något, den verkar sjuk.

Jag måste bara fråga har verkligen funderat på det, säger man nyår 2009 eller 2010? (nu är det säkert något snille som sitter och garvar åt mig för att det är helt själv klart? men vad säger man egentligen?)


Kommentarer
Postat av: jenniferhellgren

Skrivet 2010-01-02 Klockan 00:35:02
HAHAHA (skoja) nyår 2009 säger man tror jag! :)

URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/

Postat av: Linnea Larsson

Skrivet 2010-01-02 Klockan 13:02:28
tsss, tack då slapp jag fundera på det då :))

URL: http://malila.devote.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!