.

Skrivet 2010-01-19 Klockan 20:47:29

hmm, såg att förra inlägget blev lite konstigt. Men det skiter vi i, så kan det gå när man har bråttom!

ja idag var det då tisdag, så träning i slite. har flyttat fram träningen en halv timme så vi tränar en och en halv. Fick reda på det först kvart över 4 och då var det en halvtimma kvar tills det var samling vid a7, men jag hann!
Träningen för mig gick så jävla dåligt.. Vi gjorde fett jobbig tävling på slutet, mina ben fick kramp och orkade inte springa typ, men jag klarade det. ja, det blev helt enkelt en piss träning.
Men tur att det finns upmuntran, åt ett litet mål på max (a) sedan blir det PH. Min kväll blir nog bra ändå.
Pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!