break your heart

Skrivet 2010-01-15 Klockan 19:25:37

Jag vet att alla ska typ ut ikväll och göra en massa roligheter, men jag orkar faktiskt inte. Ni får tycka att jag är tråkig, men jag är annars alltid med på allting och då kan det vara skönt att bara skita i allt ett tag och inte bry sig om något. Bara ligga framför teven i mysiga kläder med något onyttigt i handen.
Jag har satt på mig pappas skjorta, leggings och linne. Tänker masa mig till affären och vara riktigt onyttig ikväll, även fast jag helst av allt skulle vilja ränsa bort allt onyttigt ifrån mitt liv.
TJING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!