already gone

Skrivet 2010-01-26 Klockan 10:44:26

Jahu du, jag sitter just nu i skolan. Det suger, vi har so MED JOHAN liksom.. Jag och Jennifer skulle egentligen göra alla kriterier till provet, men som ni ser så går det inte så riktigt bra!
Och sen har haf fått jävla kvarsittning för alla gånger som jag då jag har missat bussen, riktigt roligt! Jag hinner inte med det.

Träningen igår gick som den gick, men vad kan man förvänta sig när man inte har spelat på über länge. Jag blev iallafall trött och det var ju bra!
aj, men nu ska jag åter gå till skolan. Pussheeeej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!