6 januari

Skrivet 2010-01-06 Klockan 11:46:26

Gomorron allihopa!
Jag mår lite konstigt idag, jag vet inte om jag är trött eller pigg. inte om jag är hungrig eller mår illa. Jag mår alltså helt konstigt, något som växlar från varje minut typ.

Idag blir det nog hockey, mat och bad balja. Jag är så sjukt dålig på hockey så att det inte finns, men det är roligt iaf så det bjuder jag på. I visby ishall får man typ inte ha klubba idag så vi ska åka ända ut till slite. Men jag längtar tills vi ska åka hem igen och käka gott och bada balja.
Jag har inget vettigt att skriva så, hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!