18 jan

Skrivet 2010-01-18 Klockan 14:58:08

När jag kom hem idag så var det ingen hemma, jag som skulle med till sjukhuset idag? aja, jag har inte en aning om vart dom är men jag tror att dom har åkt och pratat med någon läkare eller liknande.
Pratade precis med elin i telefon och vi bestämde vad vi ska köpa till emma i födelsedagspresent hon fyller faktiskt år idag. så grattis säger vi till henne.

Jag liggger just nu i sängen och orkar inte riktigt göra något speciellt..zappade runt lite på teven och såg att twilight snart skulle gå, ska nog kolla på den. jaja, update later. Pusshej!


Grattis syster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!