18 dagar

Skrivet 2010-01-03 Klockan 19:19:11

ja då var man hemma igen efter att man hade vart och sett ibk matchen, åhh det var nervöst! Jag och jennifer stod och höll på att dö, först för att vi blev sura på några jävlar som stod brevid oss och för att vi blev så nervösa. Han nya killen var inte så mycket att hänga i julgranen nej, okej han hade ju fett press och hade typ inte tränat så mycket med dom eller så men jag tyckte faktiskt synd om han eftersom matchen var så mycket om 'han' och så blev det inte så bra för honom. Visserligen gjorde han ett mål och kanske någon bra passning men det var andra som var mycket duktigare! Det var iaf min åsikt. Matchen slutade iaf 8-8 även efter förlängning, ibk ledde med 8-7 tills det var två sekunder kvar, surt!

på mini-julen idag fick jag 800 kr och en plattång, jag är riktigt nööööjd :)
Ikv ska jag väl bara vara hemma kanske och sen ska jag in till stan imorgon. Först ska jag byta mina skor och sen så ska vi till PIP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!