what am I fighting for?

Skrivet 2010-02-15 Klockan 14:45:39

ja, min alla hjärtans dag-dejt var då Jennifer Hellgren. Vi åt och åt ännu mer, lyssnade på musik och pratade en massa. Sedan gick hon till nästa dejt 'the real dejt' och jag gick hem och låg ensam i min säng och kollade film.

Dagen i skolan var rätt slapp, förutom son. en timme liksom, det är inte okej? på handledar tiden fick jag damp och även några andra, vi skrek och det blev typ världens tjaffs. Tyckte faktiskt att det var ganska komiskt roligt, struntade i friskvården, väntade på Peter istället och så tog vi sällskap hem.

ikväll har jag inte en aning om vad jag ska hitta på, jag hatar att jag inte kan träna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!