alldeles för lätt

Skrivet 2010-02-07 Klockan 16:22:48

har inte haft tid att uppdatera i helgen, har haft fullt upp med mina underbara vänner. I fredags var vi som vanligt hemma vid Jennifer i visby och spelade monopol, börjar bli lite av en traditon? Vi fick iaf en utökning av gruppen, en till liten flicka pallrade sig med nämligen Angelica. Vi hade riktigt roligt, var ute och tog lite bilder. Angelica gjorde kvällens roligaste, skulle glida ner ifrån snö-berget och får världens fart så att hon flyger rätt in i staketet. Gud vad vi skrattade!
Lördagmorgon, försov oss. Vaknade av att Jennifers mobil ringde, vi var sena till lottförsäljningen. Efter bilputtning och skrapning så kom vi tillslut fram och satt där till klockan två då vi blev avbytta av Issa och Olivia.
Vi gick hem till Jennifer och sminkade och fixade oss lite, sedan vidare till IBK matchen, vi lyckas alltid få konstiga och störande människor runt omkring oss..
Efter matchen åkte jag ut till Dalhem, där väntade Viktoria och Simon. Vi åt lite tacos och badade balja, senare på kvällen fick vi även lite mer sällskap. Vi satt ute i baljan till runt 5, fast vi pausade en gång emellan. Det var riktigt skönt iaf och imorse såg vi på twilight och nu är jag hemma och ska plugga.





(klicka på bilderna för att se dom större)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Skrivet 2010-02-07 Klockan 17:03:45
Haha, ni är för bra mina vänner ! :*


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!