There is

Skrivet 2010-02-02 Klockan 21:05:08

nämen hallå, har ni saknat mig?!

just nu är jag svidig, jag fick sitta brevid och kolla på träningen. fattar ni vad mycket jag längtade efter jag skulle få springa runt där och kämpa. Men det är så tråkigt att bara sitta hemma hela tiden, så roligt att träffa lite folk iaf. På torsdagsträningen ska jag börja träna med balansplatta och liknande, det kanske är lite tidigt men jag vill ju komma på fötter så fort som möjligt så det är bara att chansa, väl? någon som har en aning? :)

ikväll är det iaf PH-final, något som får mig glad! Jag blev ledsen på Kristoffer igår för att han svek Andres, men nu får han fan ta och vinna den här skiten!!

Pusssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!