The ugly truth

Skrivet 2010-02-03 Klockan 18:16:26

Jag skickade förut till Erica och frågade efter något bra film tips, hon är typ filmgeek så man vet vem man ska fråga. Hon berättar alltid om bra filmer som hon har sett och hon tipsade iaf mig om the ugly truth och the proposal. Jag har just sett the ugly truth, deeen ääär braaaa! jag satt här för mig själv och garvade. Ni som inte har sett den, spring till närmaste uthyrning eller ladda ner den helt enkelt.
Nu hoppas jag på att nästa film är lika braaa, men den får tyvärr vänta ett tag.

- ännu ett inlägg idag, fy fan vad jag uppdaterar. utan mening men iaf, bara för att jag får lust, inte något viktigt att skriva, eller vad är egentligen viktigt att skriva? hmm.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-02-05 Klockan 22:54:52
najdå! jag ser väl aldrig film! :))

URL: http://ericafalk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!