olala jag vill ha dig.

Skrivet 2010-02-11 Klockan 10:59:01

nationella proven i svenska är ööööver! nu är det lugnt fram till klockan 12 då vi ska gå och äta sedan blir det vanliga lektioner. Jag är inte super nöjd över resultatet, det var väldigt svåra ämnen, men eftersom en som inte alls kunde svenska kunde få G så tror jag faktiskt att jag klarar det med :)

Idag ska jag äntligen träna lite igen, ska åka på fysen och göra allt utom det jag belastar fötterna på. (eller vad det nu heter?) Det ska bli roligt att komma igång lite igen. 



Kommentarer
Postat av: TewWs'nn

Skrivet 2010-02-13 Klockan 21:42:38
nationella med temat "i gränslandet" suger kuk, verkligen, rent ut sagt. ;(

URL: http://sallyisaprettyname.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!