jag har en haiaiaj i poolen

Skrivet 2010-02-03 Klockan 08:24:28

Ja, ingen skola idag då. ingen buss går typ, det var väldigt roligt att dom sa det redan tio minuter innan jag skulle åka. Riktigt surt jag som hade så svårt att hoppa ur sängen imorse kunde lika gärna ha legat kvar.. Men så är det, skulle ha behövt massa saker hemma just nu, varför tog jag inte hem min so och bioligi? får försöka att skriva ett fördjupningsarbete på so;n ändå, annars lär jag aldrig hinna..

Jacki och Patrik vann då PH igår, för er som har missat det?! jag tyckte faktiskt att det var helt okej eftersom jag inte tycker så bra om Erica längre. Men det hade ju vart härligt ifall Cimon hade vunnit, det hade vart det helt klart bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!