IDIOTER

Skrivet 2010-02-04 Klockan 15:36:38

Man kan ju inte bli annat än sur när man är i våran skola, hur kan man var så dum att man går och snor saker i folks fickor och till och med väskor?!
Det har vart lugnt ett tag nu, men de verkar sätta igång nu igen..
Okej, det var lite komiskt att någon hade limmat ett par skor i golvet, men tänk ändå jag hade blivit jätte arg ifall det hade varit mina, har ni något problem i erat huvud så att ni inte kan skilja på mitt och ditt?
Förut blev jag av med min parfym som jag hade haft med mig för att vi hade gympa, så nice och gå och rota i någons idrotts-väska! Det snoddes busskort, pengar, allt man kunde inte lämna ett skit i sina fickor och nu har ni bevisat att man inte kan det igen. Men jag är inte säker på att det är samma personer som håller på, för de andra slutade när vi pratade med er, ni var så mogna då och alla skyllde på varandra. ÅH JAG FÅR SERIÖST DAMP!
inte för att det är mina saker som har blivit stulna nu men ändå, ni som håller på tänk efter? hur hade det känts om det var era saker som försvann era fattiga jävlar!!

- ledsen för mitt utbrott, nu ska jag kolla klart en film som jag började kolla på igår. Sedan äta och iväg på rehab-träning. 



Kommentarer
Postat av: jennifer pat katrine hellgren

Skrivet 2010-02-04 Klockan 18:47:48
nej precis vem går och rotar i ens idrottsväska? hahaha ;D


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!