gör mig lycklig nu

Skrivet 2010-02-03 Klockan 10:44:29

Fy fan vad jag är duktig! Jag har skrivit klart min so fördjupning och kolla hur mycket klockan är liksom!
Jag har faktiskt även fixat lite på min biologi också, men eftersom jag har alla dom papprena i skolan så är det inte så lätt att skriva på den. Men jag är iaf nöjd, vet hur det annars blir - jag tar det sen, ända tills den dagen kommer som man ska lämna in den, oj?
Ja, nu har ni förklaringen till varför jag inte valde sam. JAG HAR INGEN FRAMFÖRHÅLLNING, helt enkelt.
TJING!

Föresten, min barndomsvän Isac fyller 16 idag. Grattis väl!



Kommentarer
Postat av: Bella :)Belli

Skrivet 2010-02-03 Klockan 11:15:37
haha ajj, skrev jag fel? :d fann då!

URL: http://bellalennartsson.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-02-03 Klockan 13:21:05
plugggggis!!! :)

URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!