friday

Skrivet 2010-02-05 Klockan 09:59:27

IDAAAAAG ÄR DET FREEEEEEDAAAAAG! det gillar vi!

igår var jag på fysträningen, fast jag tränade då förståss inte. Fick en balansplatta och tränade lite på den. Men det skulle jag nog aldrig ha gjort, det är 17 gånger värre i foten,eller det har börjat göra ont igen. FAAN!
Men idag klämde jag iaf på en sko och lämnade kryckorna hemma, jag orkar inte med dom mer.
Nu sitter jag i datasalen och ska skriva en berättelse på spanska, det går verkligen inte braa.
Mormor och morfar är föresten oxå vid oss nu.

Meningslöst och konstigt? - jaaaaaaa!



Kommentarer
Postat av: Virginia

Skrivet 2010-02-07 Klockan 14:38:32
Inte bra det där med foten du :/



Ja mobben suger så jävla hårt! Helt sämst ;)Kram

URL: http://viggin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!