flashlight

Skrivet 2010-02-10 Klockan 20:18:24

Trevlig dag idag, åkte till Bara efter skolan. Vi gjorde Semlor och fikade lite, jag gillar egentligen inte semlor. Men Jennifer lärde mig att man kan byta ut den äckliga mandelmassan emot banan och det blev riktigt gott!

Tisdags var det nationella och jag hann precis färdigt, imorgon ska vi skriva uppsattsen och jag är riktigt nervös. Var precis och handlade godis och coca cola. Men jag hoppas på att det går bra.

Om mindre än en timme sitter iaf jag bänkad framför teven, Andra Avenyn. Brukar du kolla på det?





Kommentarer
Postat av: ..(?)

Skrivet 2010-02-10 Klockan 20:25:23
gött nu skall jag ner och ta eb till! ;)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!