:)

Skrivet 2010-02-25 Klockan 13:08:13

jag passar på att blogga ännu en gång till idag i skolan, här har jag faktiskt tillgång till dator med internet. Lika bra att passa på.

- Jag, Jennifer, Carolina och Angelica gick till ica och handlade macka med dipp! det fick bli våran lunch,då vi inte hade någon vidare lust att sitta i matsalen och käka fisk-soppa!
- idag är det sista dagen iskolan innan lovet. NAJS!
- imorgon är det fredag, vilket innebär att det kommer en massa folk hem till mig. det gillar vi det med!

Män är som mascara.
De rinner iväg vid första tecknet på känslor.


Kommentarer
Postat av: Therese.

Skrivet 2010-02-27 Klockan 12:58:08
http://friendslalala.blogg.se/2010/february/foralskelse-pa-sondagseftermiddagen.html?_tmp=693c29a536fe2768b9506edd1c81fe2d0f892081



Schupperupp! Orkade inte svara på kommentaren här. :P

(svaret kom också lite sent, för jag hade inte uppfattat att du kommenterat något på inlägget.. -.-)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!