..

Skrivet 2010-02-23 Klockan 21:58:27

åh, jag blev deppig idag! jag försökte träna fotboll men jag kände mig klumpig och klantade mig jämt, jag vågar inte gå in i närkamper. TACK du, som skadade mig. Tack för du har förstört  mitt liv!

Annars hade jag en trevlig dag med Matilda, vi gick och åt efter skolan. Sedan åkte vi med Åsa till träningen och gjorde ett besök hemma vid henne efter. Dom hade en fin lägenhet och eftersom Åsa också är godis-gris så bjöds det på godis! :)


"alltså man är mer sex intresserad ifall man har en stor och bred urgröpning över läppen!"
- vad tror ni om det? vi ska inte säga vems kommentar det var.

TACK OCH HEJ!


Kommentarer
Postat av: matilen

Skrivet 2010-02-23 Klockan 22:56:11
Asså jag tror fan inte på det där med urgröpningen asså! haha :p

URL: http://matilen.blogg.se/

Postat av: Tessan.

Skrivet 2010-02-24 Klockan 20:29:04
Öm.. Jag tror att min chansning på vem som sa den kommentaren är ganska säker.. ;P Men hööööörrö. Jag har fasiken bloggat ett alldeles PERSONLIGT meddelande till dig!! :o (se inlägg: Förälskelse på söndagseftermiddagen)



Du ska se att ditt ben är intakt i rättan tid så att du är redo att kötta på planen när säsongen börjar. :)

URL: http://friendslalala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!