det kan du ge dig fan på,

Skrivet 2010-02-15 Klockan 20:19:06

Man kan inte beskriva min längtan till att träna. Känna den där känslan att vara duktig, bli svettig och bara känna att man har blivit lite bättre, hur adrenalinet pumpar i kroppen och klämma ut de sista krafterna man har kvar. Fy fan, säger jag bara, jag saknar det. Förstår inte hur allt folk som aldrig tränar, hur kan ni bara sitta hemma? man blir ju grymt rastlös? även fast man kanske umgås med kompisar eller likanande, det bara spritter i kroppen och man känner sig jätte tjock. Jag vill på träningen imorgon!! Men när vet man att sin fot är redo igen? jag har faktiskt aldrig varit skadat så jag har inte en aning. Men det blir väl in till stan och köpa nya benskydd och ett skydd till foten, sen kör jag fan! orkar inte vänta längre!
 

Jag gick upp till farmor och farfar förut och sedan hem igen efter jag hade fått lite mat i magen, det kändes faktiskt bra att röra på sig lite. Tänkte gymma på onsdag också och gå på fysträningen på torsdag. Sen får fan foten vara redo för träning, med både för bara bollen och boll och klubba.

Pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!