beat it

Skrivet 2010-02-08 Klockan 18:49:13

mitt internet dampar och jag har skrivit om det här inlägget två gånger. Kanske lika bra så att jag kan få något gjort på son, skulle egentligen behöva all min tid idag, men jag är inte så förtjust i att plugga så det får ännu vänta ett tag till.
Min frisör ringde förut idag, jag hade glömt min klipp tid igen. Fick springa(?) bort och nu är jag lite hår fattigare och rödtott typ. Fast det är alltid roligt med lite förändring.

Nationella proven i svenska imorgon, första delen och andra på torsdag. Jag är faktiskt inte nervös, oroar mig mer för matte och engelskan. Efter skolan ska jag nog hem till Jennifer Persson, vi ska fixa lite och fjäska in oss för våra föröldara så att de kan skriva på en bygdegård. Jag hoppas verkligen att det blir av.

Dagens knarkade låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!