vill inte, hinner inte

Skrivet 2010-12-15 Klockan 13:00:31

jag känner mig hängig, inte precis rätt tillfälle att bli sjuk på. jag har flera saker som ska bli inlämnade och färdiga tills på fredag, prov och en massa fördjupningsuppgifter. FAN, jag vill inte heller missa träningen!! ååååååh, snälla gud gör inte så att jag blir sämre, så länge jag bara är grymt trött, fryser och har ont i huvudet kan jag iaf få vara med på träningarna och hinna klart med allt i skolan.
hoppas att det blir bättre om jag åker hem och sover en stund. JAG HÅLLER MINA TUMMAR!

jag har tänkt på att min blogg har börjat bli konstig, hur ska jag kunna titta tillbaka och läsa allt man har gjort om man har slutat skriva saker som man gör? NEJ! det får bli skärpning på det Linnea!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!