23 december

Skrivet 2010-12-23 Klockan 21:54:16

imorgon är det julafton, det känns det verkligen inte som. det jag längtar efter mest är att få öppna klappen ifrån lukas. är så sjukt nyfiken! jag och mamma satt och gissade förut på vad det kunde vara, hon hade en smart gissning faktiskt. och nu tror jag på det.  

idag har jag städat det sista, till och med dammsugit och så för när pappa gjorde det hade jag alla mina saker på golvet. sedan har jag vart istan, hjälp jennifer att hitta sina sista julklappar och så tog vi en fika. det var så länge sedan vi sågs, så det var roligt att träffa henne igen. men när man väl träffar henne känns alling som vanligt, som hon aldrig har flyttat här ifrån. eller som hon säger 'jag bor ju här, bara att jag åker här ifrån ibland'. Vi ska iaf ses på nyår också, helt flera gånger än det!!

jag saknar lukas. men jag får vänta ytterligare 5 dagar.

Det här är förmodligen mitt sista inlägg, så jag passar på att önska alla GOD JUL!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skrivet 2010-12-24 Klockan 13:27:59
linnnea du är så söt!!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!