29 december

Skrivet 2010-12-29 Klockan 21:57:35

jag sitter och rensar datorn, det tar en jävla tid. är ännu på forsta datan, men jädrar vad det finns många roliga bilder och låtar man hade glömt att man hade! jag säger bara jennifer hellgren du ska fan komma hit och kolla för dom här bildrna är inget att leka med, inte ens så att jag kan lägga ut dom här i bloggen och ännu mindre på fb. hihihih.
Förut var jag och sofie på friskis och svettis, shi vad svårt det var!! men vi ska lägga in lite övning så ska vi fan klara det GO GO GO!

jag börjar få nyårs känsla, jag är typ taggggggaaaad. även fast vissa är slut i huvudet men det löser vi galant ändå!


men en söt liten bild kan jag ju ladda upp! :)



Kommentarer
Postat av: jennifer din vän!

Skrivet 2010-12-29 Klockan 22:02:50
skall bli spännande. ;) hihi

URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!