28 december

Skrivet 2010-12-28 Klockan 12:02:17

idag kommer lukas hem!! om ungefär två timmar. så dagens planer består av att träffa han igen, jag behöver även köpa en ny foundation. så jag får springa på stan igen. han får gå med mig. Sedan till kvällen blir det fotbollsträning. det ska faktiskt bli riktigt roligt! fast jag hoppas att lukas inte har någon hockeyträning, men sån tur har jag nog inte.

igår när jag gick på stan så bytte jag min klänning emot en annan, fanns inte någon storlek mindre. sedan köpte jag en spetsbody, ett par jeans, underkläder och nagellack! behövligt. fast för att hitta en bh som passade var man ju typ tvungen att jaga över hela stan!


bilden ville inte rotera sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!