25 december

Skrivet 2010-12-25 Klockan 15:43:54

jag hade en bra julafton. en ganska lugnt dag med mat och en massa, sedan när vi fick utökning av folk blev det mycket bus och lekande. jag blev nöjd med mina julklappar, fick massa pengar¨, parfym och lite sådanna saker. Jag ska byta en klänning jag fick eftersom den var för stor.
Imorgon står fotboll på schemat, det ska bli kul!! jag ska annars försöka inna ner på stan och hitta minst ett par jeans. jag har verkligen byxkris.

jag har inte ätit så mycket faktiskt, för jag har typ en tand som håller på att växa ut och det gör så grymt ont! speciellt när jag äter. annars brukar man liksom spricka efter de här dagarna. men icke.

nu är jag sjukt laddad till nyååår. men först får gärna min älskling komma hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!