21 december

Skrivet 2010-12-21 Klockan 09:03:21

igår åkte jag först till roma, sedan till stan igen direkt efter. jag skulle hämta ett linne som jag råkat få med mig hem till lukas. sedan in och träffa honom, en sista gång innan han åker.

Idag kom man till skolan, pratade på administrationen en kvart och fick veta vårat betyg, sedan inget mer med det. Nu sitter vi och försöker få tiden att gå här i datasalen tills vi ska ha idrottsteori. annars ska vi inte göra mycket idag, få en bok som julklapp av skolan, vi ska gå till bokia och välja en man vill ha. Sedan slutar vi, en riktigt värd dag att gå upp tidigt och pallra sig till skolan eller? men på torsdag får vi iaf sooooova!! ska bli skönt.

Blir träning ikväll, i slite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!