2 december

Skrivet 2010-12-02 Klockan 13:02:32

jag är rätt glad för tillfället vi har administration och det är ju kanske inte min favorit lektion om vi pratar så. men jag fick världens chock när jag fick mvg på administartions provet! det var inte precis tippat, och så hade vi lite betygsnack och hon tyckte att jag var jätteduktig och om jag körde hårt nu i slutet så var det inte omöjligt at jag skulle få mvg i betyget! det kändes skönt och det är alltid roligt att få beröm.

det har fan vart en bra dag idag, vi har garvat hela dagen så den har bara sprungit förbi. nu har vi den sista lektionen och efter den ska jag och sofie gå ner till bokia och kolla på lite böcker. träningsledig idag, dra till gymmet eller kanske gå på fysträning med b-laget? idag har jag fan inte ens lust at vara ledig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!