19 december

Skrivet 2010-12-19 Klockan 20:54:51

Jag hade en grymt rolig kväll igår, jag tycker om mitt fotbollslag.
Vi var först hemma vid amanda och spelade spel och myste med glögg och en massa. Sedan bar det vidare till Sunes Elefant, men eftersom jag är en liten chip så fick inte jag gå med ut sedan :( jag vill oxå vara 18!!

Idag har jag ätit på mc donalds, vart på stan och hittat världens finaste tröja! sett innebandy, hejat på Vallstena och ätit lite julmat. just nu väntar jag på att lukas ska packa färdigt, han åker ju till spanien på tisdag. efter det ska vi bada och sedan kolla på mäklarna! ja, sedan blir det att sussa om man ska orka gå upp imorgonbitti till skolan.

ps. imorgon så måste jag ha mjukisbyxor för jag råkade spräcka mina byxor förut när jag och lukas skulle möta elin, ska inte vara så sprallig! det var ett litet hål som nu blev gigantiskt! NICE FAN.


bild på olivia sedan lagfesten, bilden tagen av dalhemdam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!