16 december

Skrivet 2010-12-16 Klockan 16:47:13

Jag älskar verkligen att plugga! det är det bästa jag vet. jag har nästan skrivit färdigt min drama iaf, ska plugga till provet  i handel imorgon och så ska vi komma på en teater jag och jennifer ska göra, en lek oxå för den delen, sedan ska jag till affären och handla något godis till imorgon och läsa min engelska bok! åh så har man feber också, jag är på jätte bra humör!!  

aja, det är bara att lägga ner de sista krafterna. och imorgon MÅSTE jag gå i skolan. jag kan inte missa alla inlämingar och saker nu. JAG SKA NOG GÅ OCH DÖ.  

4 skoldagar kvar till lov, jag bara lääääääängtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!