15 december

Skrivet 2010-12-15 Klockan 09:46:12

jag är lika trött idag igen, idag måste jag sova när jag kommer hem! inget skämt.
fotbollsträningen igår gick åt helvete, jag gillar inte inomhus fotboll.
imorse var jag duktig och gick till skolan. även fast lukas hade sov morgon och bad mig ligga kvar. det är väl han som ska få upp mig ur sängen eller?

idag bjuds det på träning igen och jag ska göra mitt bästa för att göra en bättre träning. annars ska jag bara ta det fett lugnt och längta tills helgen då jag får sova ut och ska ha lite mys med laget på lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!