14 december

Skrivet 2010-12-14 Klockan 09:21:21

Jag tror att jag är en riktig talang inom hockey, jag fick reda på det igår. eller?
Idag är jag iaf riktigt jävla trött och jag kan knappt hålla ögonen öppna. det var iaf riktigt roligt. Jag var alltså och tränade hockey med endres a-lag. dom hade bytt med Visby Romas A-juniorer. Det gjorde iaf inte ont när man ramlade med alla skydd, fast jag fick en blåsa av skridskorna jag lånade. Men det var det fett värt.

efter skolan ska jag soooooova så att jag orkar träna ikväll. Fotbolls träning i slite, inte det roligaste stället at åka till men lätt bästa hall. Man kan ju hoppas att det är fler på träningen än i söndags nio stycken. Undra varför ingen kommer på söndagar? eller?

vi har bara kvar skidor, mat och film i skolan och nu har vi administration. fast jag blev precis färdig. GÖTT!

PUSSHEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!