1 december

Skrivet 2010-12-01 Klockan 10:23:57

imorse var det riktigt tungt att gå upp, jag sov vid min lilla bebis och han hade sovmorgon. uuuuh :(
träningen igår gick iaf fett jävla dåligt, men jag har lovat mig själv att jag bara ska bita i och köra. Jag längtar tills vi går ut och spelar, jag gillar inte inomhusfotboll. efter träningen så var jag på macken och hämtade nyckel och lite fika till mig och l. sedan hem och duscha, allt gick för segt så l och hans pappa fick vänta ihjäl sig på mig. pinsamt. annars så gjorde vi väl inte så speciellt mycket. sitter just nu i skolan och försöker skriva en sammanfattning av en film som jag bara har sett halva, lycka till. nyss var vi inne och käkade lite frukost i caffis, varm oboy och morotsmacka. mumsi.



förresten så sög julkalendern, något ovanligt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!