you shook me all night long

Skrivet 2010-08-04 Klockan 16:16:46

Just nu sitter jag och väntar på Alexander, han ska tydligen åka och hämta mig med sin motorcykel. hmm, det här kan bli spännande! undertiden ligger jag och hör på you shook me all night long, visst är det AC/DC som har gjort den låten? För med dom finns inte på spotify, det stör mig! men nu slog det mig att jag ska gå in på youtube och söka. Hittade den på en gång! dock lite dålig ljudkvalité, men lyssna och njut.




Träningsledig idag - SKÖÖÖNT! gårdagens träning var jobbig, men har hört att det kan vara värre där ute på a7. Men man blir väl mer och mer vältränad så. Imorgon ska jag och jennifer till UM och sedan ska vi fixa mitt bankomatkort. Blir även träning  vid klockan sex i dalhem.
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!