lördag 21/8

Skrivet 2010-08-21 Klockan 13:54:06

gårdagskvällen skulle jag beskriva såhär, dricka, gräl, telefonsamtal och bussen! hihi, låter som en ganska konstig kväll, men jag hade rätt roligt iaf. idag mådde jag inte riktigt super bra, men det duger. ska tydligen på pool-party ikväll med emil och viktoria. Det regnar just nu ute så vi får ännu se hur det blir med det. Efter ska jag iaf sussa här istan igen för en viss person ville det så hemskt gärna, hihi! Han kommer typ komma skitfull på morgonkvisten kan jag tänka mig!

Nu har jag suttit och pratat bort hela dagen med jennifer i telefon, jag saknar henne! Men nu ska jag ta tag i saker och ting och börja städa i lägenheten.
PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!