:)

Skrivet 2010-08-13 Klockan 11:35:32

igår hade vi en trevlig kväll i halla hemma vid erica, det var lite för att vi alla skulle säga hejdå till Jennifer. Vi pelade kubb, spel och åt mat. Sedan blev det en hel del prat senare mot kvällen. Tycker personligen att det var en mycket bra kväll!

Idag har jag väldigt mycket att göra känner jag, ska handla present till erica, måste in till stan och hämta en klänning och lite, sen ska jag hjälpa emma köra in ved ifall jag hinner, och sist men inte minst fyller farfar år så ska hemförbi han och käka och lämna en present. SEN TAGGAR VI FEST! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!