stockholm

Skrivet 2010-08-29 Klockan 12:50:53

min första flygtur gick fint! det var typ riktigt roligt, ni vet när det pirrar sådär i magen.
matchen gick dock inte lika bra, förlust med 5-2 tror jag det var? fick spela några minuter i slutet iaf. hade förväntat mig att sitta på bänken hela matchen.
Efter hade vi gott om tid så vi duschade och åkte tunnelbana till centralen, sedan gick vi till kungshallen och käkade. Resten av dagen spenderades på stan, jag fick med mig två tröjor hem. Sedan väntade pendel tåg och båt. Tack för en trevlig dag!


- bilden lånad ifrån dalhemsblogg, från förra matchen jag var med och spelade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!