söndag

Skrivet 2010-08-15 Klockan 15:14:54

jag har haft en riktigt bra helg! i fredags var jag hemma vid erica och firade hennes födelsedag. Hon fick ett roligt paket av mig och jennifer och så var det en fin sak där i :) Jag kände väl inte överdrivet mycket folk på festen men jag hade roligt ändå! Åkte med ericas bror in till stan och sov i elins lägenhet. sen hämtade alexander mig på morgonen och sedan var vi på fårö hela dagen, sjukt mysigt! vi kom typ inte hem förren vid halv tio eller något.
Nu är jag iaf hemma igen, ligger och lyssnar på musik. Tänkte att jag skulle kolla lite på one tree hill, men det slog mig att jag aldrig tog med mig säsong 3 hem och 2 har jag precis sett färdigt. SUUUURT!


- bild ifrån ericas fest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!