söndag

Skrivet 2010-08-22 Klockan 13:39:32

igår var vi ute i väskinde eller hur det nu stavas. det var helt okej roligt. det var lite sådär drygt ibörjan men det löste sig emot slutet. Jag åkte till donken och käkade med simon och gustav efter. Sedan skjutsade dom mig hem till elin och en full alexander kom hem till mig, jag vet inte hur han lyckades komma in men det gjorde han iaf. Nu har han precis åkt hem och jag är hungrig som en varg, ska vänta på mamma och pappa som är istan och äter, sedan får vi åka förbi typ bingan så jag kan köpa hem sallad eller något! :)


SÖTNOS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!