milk and alcohol

Skrivet 2010-08-05 Klockan 15:33:41

precis hemkommen ifrån en fullspäckad dag i staden. Vaknade av att en viss person inte kunde sova, vi käkade frulle och sedan åkte vi till stan. Vi mötte upp Jennifer och gick till UM. Det gick galant! efter det lämnade vi in mitt bankomatkort på banken, beställde ett nytt och tog ut lite pengar. Sedan bar det vidare till apoteket. En lunch i skuggan, blev dock stolt över mig och jennifer som dissade mc donalds maten och köpte sallad istället! GRYMT BRAAA.
Nu väntar det träning i dalhem klockan sex, ska bli riktigt skönt må jag säga.
PUSS


(min lilla sweetie, bilden funkade inte att rotera)


Kommentarer
Postat av: jennifer din vän!

Skrivet 2010-08-05 Klockan 15:37:39
svar; säger detsamma! ;)

URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!