måndag

Skrivet 2010-08-23 Klockan 12:42:04

Godmorgon! vaknade upp hemma vid a imorse. dock inte brevid eftersom han var uppe och sprang som vanligt. Han skulle och jobba så jag hoppade av vid statoil och har suttit och pratat med elin och micke ända tills nu. ska fixa mig lite, platta håret och sminka mig typ sedan ska jag möta upp viktoria och angelica på staden. Senare ikväll blir det fotbolls match emot p18. VI MÅSTE VINNA!

Imorgon börjar skolan och jag typ gillar det, ska bara se vart jag ska sova inatt. om det passar bra med någn buss eller om det får bli istan. Det återstår ännu att se! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!