måndag

Skrivet 2010-08-30 Klockan 15:49:13

såg på bio igår, toy story tre. Filmen var bra tyckte jag! hihi, man fick skratta ibland och man kan även bli rädd i barnfilm!
idag gick vi våran kortaste dag i skolan slutade kvart över ett. Jag, Jennifer, Elsa och Mikaela åkte ner på stan tog en lyxshake eller hur det stavas och kollade lite på kläder. Och nyss kom jag hem, jag ska snart ta lite att äta och sedan ska jag cykla till rävhagen för att spela match emot IFK. TAGGA!!

och förresten så måste jag säga tack till den utvecklingsstörda tjejen och killen som gjorde min dag!


-jag tror fan att jag saknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!