makes me go mmmmm

Skrivet 2010-08-25 Klockan 15:52:14

Nu ska jag snart kila bort till affären här i roma och kolla ifall det säljs lås, kollegieblock och pennor måste ha det till imorgon då schemat sätter igång. Har vart ganska dryga dagar i skolan nu, det är inte precis världens mest snabbaste lärare vi har precis. ska bli lite skönt imorgon att träffa på lite nya!
Blir nog mat och sånt i roma ikväll, ska vara snäll och ta med mig lite in till syster yster så slipper hon slösa pengar och laga mat! Ska även försöka hitta en gammaltelefon, MED KNAPPAR! jag blir galen på telefonen jag har just nu.


hahahahha, kan man sluta garva åt bilden?!

Förresten så har min sötnos gjort nått galet så han har ont, stackare.
(tänkte ifall ni ville veta)



Kommentarer
Postat av: jennifer din vän!

Skrivet 2010-08-25 Klockan 15:57:17
hahahaha, fan vad snyggt!! klart man vill veta ;)

URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/

Postat av: LadyUmbrella

Skrivet 2010-08-26 Klockan 16:40:41
Allt bra med dig idag? :)

URL: http://ladyumbrella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!