love shine a light

Skrivet 2010-08-09 Klockan 16:31:13

precis hemkommen ifrån visby.
man blir väldigt irriterad på turister, visst det är skit roligt att det är mycket folk här på ön. Men måste man gå sakta som sniglar bara för det? man får typ pressa sig igenom massa folk för att man ska gå om. DET STÖR MIG!
Jag hittade två tröjor som jag har lagt undan till imorgon och så köpte jag ett linne för 49 kr på bikbok, inte för att jag tror att jag någongång kommer använda det, men jag är onödig sååå.

Nu ska jag snart byta om inför match emot visby AIK. Sedan imorgon är det DM final! JAG ÄR FAN TAGGAD FÖR FOTBOLL. det gillas


fiiiiiiin bild.



Kommentarer
Postat av: ida

Skrivet 2010-08-09 Klockan 19:57:35
jo det är ju ganska lätt att göra det med det här äckel vädret!! Jo, eller jag har typ jobbat klart nu! :D men annars är det väl de jag sysslat med i sommar.

URL: http://idacarolinanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!