lördag 7/8

Skrivet 2010-08-07 Klockan 13:56:10

gårdagen spenderades med jennifer, det blev inget kubb-vm för min del. Vi kollade på bio, Bröderna Karlsson. Skratta gjorde man iaf i den filmen! Efter tog vi en promenad ner på standpromenaden och satt oss och pratade en massa. Blev väldigt mycket promenad, skratt och prat under kvällen. Jag skulle sumera kvällen som en riktigt BRA kväll!
Imorse kollade jag på när jennifer spelade träningsmatch med endres a-lag som hon numera tillhör den lilla stjärnan :) När jag satt där på läktaren så fick jag sällskap av valdis, han ville ha mig tillbaka i laget. Även ifall jag inte kunde träna varje dag i hela veckan. Så funderar på ifall jag ska testa en träning iaf på onsdag? vi får se.

Nu går färden emot roma, vi ska tagga smaklösa i regnet! YEAH!



ASG åt bilden!



Kommentarer
Postat av: Issa

Skrivet 2010-08-08 Klockan 11:25:21
LINNEA DU SKA VERKLIGEN TILLBAKA, du är ggggrryyym där bak ;)

URL: http://isabelleruthstroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!