killing me softly

Skrivet 2010-08-27 Klockan 22:21:50

jag är så grymt nervöööööös.... när jag sitter i ishallen så kommer det ett sms ifrån morten, han undarar ifall jag kan följa med på fastlandet imorgon. javisst säger jag, hur när var? 08.15 vid flyget. FLYGET?! jag grips av lite smått panik, jag har aldrig flugit förut i hela mitt liv, tro det eller ej. Imorgon kommer jag ännu en gång göra något jag aldrig gjort förut denna sommar! SHIT!

jag fryser och känner mig konstig, håller jag på att bli sjuk? näää, tror mest det är min nervositet som håller på att ta över kroppen. Första gången flyg och match med a på borta plan. gud, jag tror jag vill döööööö!

Jag ska nu också byta mobil, KNAPPAR IS THE SHIT! skicka ett sms med ditt nummer och namn. PLEASE


Kommentarer
Postat av: Emilia

Skrivet 2010-08-29 Klockan 12:47:52
Anmäl dig gärna till veckans blogg! http://mimmilia.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment :)

URL: http://mimmilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!