I like the way

Skrivet 2010-08-10 Klockan 12:15:31

Jag ska snart igen åka in till stan för att möta upp jennifer. Vi ska köpa de två tröjorna jag har lagt undan och så blir det en sväng på medeltids-marknaden.

vi spelade inte speciellt bra på matchen igår, fast vi vann med 7-3 eller något. Domaren gav dom ett mål jävligt billigt när hon sparkade ur bollen ur våran målis händer. Hans kommentar var 'men det är ju snart slut' vafan spelar det för roll?! målet räknas ju lika mycket om han dömmer det, eller? ÅH! jag gjorde iaf ett mål på viktorias hörna, knäade in den. undra vad det kan bli nästa gång, nu har jag gjort med magen och knät iaf...

Ikväll taggar vi om till DM final på gutavallen. JAG ÄR TAGG-TAGG-TAGGAD


- Jennifer är bääääst!



Kommentarer
Postat av: jennifer din vän!

Skrivet 2010-08-10 Klockan 17:13:04
du är best. och attans vilken vacker bild du hittat på mig!<3

URL: http://jenniferhellgrens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!